אודות העורכת

Danaדנה דויטש פלד (Dana Deutsch Peled), בוגרת 8200, כיום Head of Customer Success IL בחברת Datorama. מומחית לסייבר ול-Marketing Analytics, חוקרת את מערכות היחסים בין חברות וסטארט-אפים טכנולוגיים ללקוחות בשוק המקומי והבינלאומי.

בעלת ניסיון מתמשך בבניה וניהול של אסטרטגיית קשרי לקוחות B2B בגופים כמו Deloitte, מטה הסייבר של צה״ל ו-Datorama. בוגרת תואר במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב, דוברת יפנית, קונדיטורית מוסמכת ושוקולטיירית מוסמכת.

כותבת אורחת באתרי טכנולוגיה (דוגמא), מרצה על Customer Success, ואוהבת להיפגש עם סטארט אפים בתחילת דרכם ולעזור להם בבניית אסטרטגיות Customer Success.

 

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

w

מתחבר ל-%s